Łatwy dostęp do sprawdzonych informacji jest kluczem do sukcesu. Infolinie Mondial Assistance to wiedza z pewnego źródła, którą Państwa Klient może uzyskać szybko i sprawnie, wykonując jeden telefon.
Nasi konsultanci odpowiedzą na szeroki zakres pytań, z wielu dziedzin. Co ważne, informacje te, jak wszystkie nasze usługi, oferujemy Klientom indywidualnym nieodpłatnie. Mondial Assistance w każdym momencie może opracować i wdrożyć do obsługi dowolny zakres tematyczny infolinii. W zależności od wymagań Partnera biznesowego przygotujemy infolinię na interesujący go temat.
W razie problemów zdrowotnych zapewniamy całodobowy dostęp do Infolinii medycznej, proponując telefoniczną rozmowę z lekarzem Mondial Assistance. Nasi Operatorzy udzielają informacji medycznych w zakresie:
W ramach serwisu Infolinia weterynaryjna Mondial Assistance zapewnia Klientom indywidualnym niezbędną wiedzę w zakresie:
Serwis ten umożliwia dostęp do informacji, które mogą być użyteczne przy prowadzeniu prac budowlanych. Dostarczamy wiedzy na temat:
W ramach serwisu odpowiadamy na pytania Klientów, użytkujących sprzęt PC wyłącznie do celów domowych, dotyczące:
W ramach serwisu Infolinia podróżna zapewniamy Klientom dostęp do informacji na temat kraju wyjazdu, takich jak:
Ponadto udzielamy informacji:
Mondial Assistance zapewnia bezpłatne wsparcie w przypadku jakichkolwiek trudności związanych z reklamacjami zakupionych przedmiotów, dzięki łatwemu dostępowi do porad prawnych i pomocy informacyjnej. Pomoc prawna obejmuje sytuacje zakupu rzeczy ruchomych, tj. sprzętu RTV/AGD/PC przez konsumentów bezpośrednio oraz za pośrednictwem Internetu.
Zakres ubezpieczenia:
1. Infolinia – informacja o podstawowych prawach konsumenta i obowiązkach sprzedawcy:
2. Porady prawne – udzielane za pośrednictwem poczty elektronicznej porady dotyczące konkretnej sytuacji w jakiej znalazł się Klient. Klient przesyła na podany adres e-mail opis konkretnego, problematycznego przypadku i otrzymuje w ciągu. 3 dni roboczych informację od prawnika Mondial Assistance wyjaśniającą, jakie prawa mu przysługują i jakie kroki może podjąć w swojej sprawie.
Mondial Assistance pomaga zabezpieczyć się przed kradzieżą tożsamości i danych wrażliwych, a jeśli już do kradzieży doszło – pomoże w uzyskaniu nowych dokumentów oraz zastrzeżeniu tych skradzionych. Klient objęty jest ochroną, zarówno w Polsce, jak i za granicą, a pomoc udzielana jest przez całą dobę. Proponowany zakres usług:
Zakres infolinii ustalamy indywidualnie z Partnerem biznesowym w oparciu o potrzeby wybranej grupy Klientów docelowych. W ramach usługi udzielamy Państwa Klientom informacji, m.in. na temat:
Dziecko to ogromne szczęście w rodzinie, dlatego ważne jest, aby było objęte odpowiednią opieką i troską od samego początku. W ramach Infolinii „Baby assistance” zapewniamy młodym rodzicom dostęp do wielu informacji, w tym dotyczących, m.in. pielęgnacji w czasie ciąży i po porodzie, badań prenatalnych, a także obowiązkowych szczepień niemowląt.