07/10/2020
Mondial Assistance i start-up technologiczny Veronym wprowadziły na rynek produkt, który łączy oprogramowanie z aktywną ochroną komputera i urządzeń mobilnych oraz ubezpieczenie. Produkt powstał z myślą o klientach indywidualnych, osobach prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich firmach. Ubezpieczyciel w najbardziej rozbudowanym wariancie oferuje sumę ubezpieczenia 500 tys. złotych.
Więcej12/07/2020
Z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że w czerwcu zarejestrowano 2 949 motocykli. Lepsze wyniki, zanotowano tylko w latach 2015-2016. Dane są tym bardziej optymistyczne, gdy porówna się je do wyników sprzedaży w innych segmentach branży motoryzacyjnej. Motocykl może okazać się hitem wakacji w cieniu COVID-19.
Więcej22/06/2020
172% więcej zdalnych konsultacji lekarskich dla klientów ubezpieczeniowych i bankowych w pierwszych pięciu miesiącach 2020 roku, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z danych Mondial Assistance wynika, że w miesiącach jak marzec czy kwiecień, takich usług realizowano nawet cztery, czy pięciokrotnie więcej w porównaniu do tych samym miesięcy poprzedniego roku. Pandemia, izolacja społeczna i brak dostępu do stacjonarnych świadczeń medycznych spopularyzowały bardziej zdalną medycynę, niż ostatnia dekada intensywnych działań wszystkich podmiotów oferujących usługi telemedyczne.
Więcej15/06/2020
Z danych Mondial Assistance wynika, że w dniu wyjazdu na długi weekend (środa 10.06) liczba interwencji była 15% wyższa, niż w środę tydzień wcześniej. W trakcie długiego weekendu Mondial Assistance interweniował średnio 470 razy dziennie. Otwarcie hoteli, poluzowanie ograniczeń w przemieszczaniu się i korki na trasach wyjazdowych z największych miast wyraźnie widać w statystykach dotyczących interwencji assistance samochodowego. Mobilność Polaków stopniowo wraca do poziomów z zeszłego roku.
Więcej09/06/2020
Ostatnie miesiące pokazały środowisku związanemu z turystyką, że nieprzewidziane zdarzenia mogą przybrać charakter masowy i sparaliżować całościowo sektor turystyki. Obecnie m.in. sektor ubezpieczeń turystycznych, linie lotnicze, osoby związane z hotelarstwem pracują nad tym, aby poradzić sobie z kryzysem wywołanym przez ograniczenia wprowadzone w związku z rozprzestrzeniającym się na świecie koronawirusem.
Więcej02/06/2020
Mondial Assistance pomoże swoim klientom posiadającym auta elektryczne, gdy wyczerpie się im bateria w pojeździe. Samochody zostaną naładowane w stacjach sieci GreenWay, a cała operacja odbędzie się bezgotówkowo. Usługa dostępna będzie nie tylko na terenie Polski, w 231 stacjach sieci GreenWay, ale też w innych krajach Europy, w sieci partnerskiej tego największego w Polsce operatora sieci stacji ładowania.
Więcej29/05/2020
Uszkodzone koło to awaria, która najczęściej zdarza się na drodze. Przekonał się o tym kierowca, któremu kandydat na prezydenta Rafał Trzaskowski pomógł zmienić koło w uszkodzonym pojeździe, o czym poinformował na jednym z portali społecznościowych. Sytuacja miała miejsce w czwartek po 21:00, na trasie do Zielonej Góry.
Więcej22/05/2020
Z badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance wynika [1], że w 2019 roku największy wzrost wartości usług assistance nastąpił w obszarze assistance domowego. 64 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość. To wzrost aż o 7 p.p. w porównaniu do poprzedniej edycji badania.
Więcej17/04/2020
Po raz dziewiąty opublikowano wyniki badania Rynek usług assistance widziany oczami klientów zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance. Jak wynika z badania, w 2019 roku z assistance skorzystało ponad 2,3 mln konsumentów. Świadomość usług assistance wynosi 75 proc.
Więcej