Usługa działa na podobnej zasadzie co GPS, może też być jej uzupełnieniem. Kierowcy posiadający osobistego nawigatora za pomocą swojego telefonu komórkowego otrzymują interesujące ich informacje na temat stanu dróg, korków na trasie, szybkich połączeń drogowych itd. Ponieważ jest to usługa o charakterze assistance, mogą skorzystać z niej także w przypadku trudnej sytuacji na drodze. Pracownicy infolinii przekażą w takim wypadku również informacje na temat pomocy drogowej, warsztatu naprawczego, stacji wulkanizacyjnej lub innej placówki mogącej służyć pomocą w razie nieprzewidzianego zdarzenia. Dodatkowo za pomocą infolinii możliwe jest zarezerwowanie pokoju w hotelu, czy otrzymanie informacji o tym, gdzie mieści się najbliższa restauracja.
Usługa działa na zasadzie infolinii. Wystarczy zadzwonić na wcześniej przekazany numer telefonu, aby uzyskać niezbędną pomoc.
Dostęp do usługi Statoil Navi-Guide mogą mieć klienci, którzy korzystają z kart paliwowych „Statoil Firma” oraz „Statoil Eurofirma”. Zgodnie z ideą assistance mogą z niej korzystać przez 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę.
O wyborze Mondial Assistance jako partnera Statoil przesądziły znakomite wyniki oraz reputacja wśród firm działających w branży motoryzacyjnej. Jednym z kluczowych obszarów działalności firmy jest assistance samochodowe.
- Assistance samochodowe jest jednym z najważniejszych obszarów rozwoju naszej firmy. Pomimo iż jest najstarszym segmentem rynku, nadal intensywnie się rozwija. Żyjemy w biegu i do codziennego sprawnego funkcjonowania potrzebujemy szybko dostarczanych informacji. Nie mamy czasu na stanie w korkach czy wielogodzinne poszukiwanie pomocy. Dlatego tak bardzo rośnie w ostatnim czasie zainteresowanie usługami o charakterze GPS oraz usługami assistance - tłumaczy Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance w Polsce.
Mondial Assistance jest liderem polskiego i światowego rynku assistance. Świadczy usługi assistance m.in. dla marek: Bentley, Volvo, Chrysler, Jeep, Jaguar, Land Rover, Lexus, Toyota i Mitsubishi.
10/12/2018
Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Więcej 07/09/2018
W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.
Więcej 06/12/2018
Lista kontuzji, jakie zdarzają się miłośnikom zimowych sportów jest bardzo długa. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że narciarze najczęściej ulegają wypadkom w drugim dniu wyjazdu, na stokach we Włoszech, Austrii oraz Francji.
Więcej