Kim jesteśmy?

Jakość

Zaufanie naszych klientów zbudowaliśmy na jakości

Zaufanie to najważniejsza z naszych wartości. Nasi klienci korporacyjni oraz indywidualni ufają nam, bo wiedzą, że świadczone przez nas usługi są najwyższej jakości.

Nasza międzynarodowa tożsamość nie sprowadza się jedynie do obecności na wielu światowych rynkach. Dzięki doświadczeniom Mondial Assistance na całym świecie dostarczamy najwyższej jakości usługi na lokalnym rynku. Nasi partnerzy biznesowi wiedzą, że to najwyższe standardy obsługi klienta są naszym najsilniejszym atutem. Dzięki blisko 350 osobowemu zespołowi specjalistów i wyselekcjonowanej sieci usługodawców możemy podejmować się pracy nawet dla najbardziej wymagających klientów.

Najważniejsi są ludzie

Budowanie zaufania klientów opiera się na kapitale, jakim są nasi pracownicy. Jakość usług ma swoje źródło w jakości postaw ludzkich. Dbając o dobrą atmosferę współpracy zyskujemy zaangażowanie i życzliwość pracowników.

Będąc świadomymi oczekiwań klientów, oraz jednocześnie mając do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia informatyczne i telekomunikacyjne, nasz zespół jest w stanie opanować najtrudniejsze i najbardziej nieoczekiwane sytuacje, jakie mogą spotkać każdego z naszych klientów.

Wiedza płynąca od klientów i usługodawców zapewnia ciągły rozwój

Usługi, które świadczymy każdego dnia, dają nam możliwość poznania naszych klientów i współpracowników zewnętrznych. Ogromną wartością jest dla nas wiedza o preferencjach i opiniach ludzi, do których kierujemy nasze usługi. Każdy nowy klient, powierza nam inne zadanie do wykonania. Naszym obowiązkiem jest sprostać nawet tym najtrudniejszym. Cennych spostrzeżeń i pomysłów dostarczają również usługodawcy, którym Mondial Assistance na co dzień powierza wykonywanie zadań w ramach obsługi spraw assistance. Z naszej strony mogą oni liczyć na kompletną informację o wymaganiach i standardach Mondial Assistance. Praca nad dostosowaniem usług do ciągle zmieniających się potrzeb klientów jest wspólnym wyzwaniem. W ten sposób tworzymy najkorzystniejsze warunki rozwoju. Dlatego nasi partnerzy zostają z nami na długo, a nasi wspólni klienci są po prostu w dobrych rękach.

Jakość pod stałą kontrolą

Pracujemy w oparciu o międzynarodowe standardy wzbogacone o nasze doświadczenia z polskiego rynku. Monitorujemy każdy element procesu obsługi klienta, począwszy od kontroli jakości rozmów naszych koordynatorów assistance, przez proces badania satysfakcji klientów, którzy skorzystali z naszych usług, skończywszy na przejrzystym procesie obsługi reklamacji. Zapewniamy nagrywanie rozmów i udostępnienie ich na żądanie klienta.

Jakość kontrolujemy nie tylko wewnętrznie, ale również poprzez zewnętrzne instytucje badające standardy zarządzania relacjami z klientem.

Firma przyjazna klientowi

Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta potwierdza fakt, że Mondial Assistance jest, jak do tej pory jedyną firmą z branży assistance, która nieprzerwanie od 2009 rokrocznie jest nagrodzona godłem Firma Przyjazna Klientowi.

- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do centrum operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance.