-Stworzyliśmy 3 wersje ochrony, aby każdy mógł wybrać odpowiednią dla siebie – tłumaczy Anna Morawska, kierownik ds. rozwoju rynku w Mondial Assistance – Zależało nam, aby dać klientom – posiadaczom smartphone’ów i notebooków - poczucie bezpieczeństwa. Dzięki nowemu ubezpieczeniu otrzymują gwarancję pomocy w sytuacjach utraty bądź zniszczenia sprzętu, a wszystkie koszty pokrywa za nich ubezpieczyciel.
Kompleksowa ochrona w ramach ubezpieczenia Smartphone i Notebook obowiązuje na terenie całej Unii Europejskiej. Obejmuje, w zależności od wybranego wariantu polisy, m.in. pokrycie kosztów naprawy, wymianę urządzenia czy zwrot kosztów.
Wariant „przedłużona gwarancja” zapewnia pomoc w razie awarii sprzętu, która nastąpiła po wygaśnięciu gwarancji producenta. W jego ramach Mondial Assistance pokrywa koszty naprawy bądź wymiany urządzenia na nowe. Wybór opcji „nieuprawnione użycie” pozwala natomiast spać spokojnie w przypadku kradzieży sprzętu. W takich sytuacjach ubezpieczyciel zwraca koszty połączeń telefonicznych bądź innych usług telekomunikacyjnych wykonanych za pośrednictwem danego smartphone’a bądź notebooka nawet do wysokości 1 tys. zł. Trzeci z oferowanych wariantów - „przypadkowe uszkodzenie” chroni przed skutkami przypadkowego zniszczenia bądź przepięcia, a także kradzieży z włamaniem i rabunku. Jeśli któreś z nich przytrafi się posiadaczowi polisy, ma pewność, że jego sprzęt zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy bez dodatkowych kosztów.
Aby zgłosić szkodę, wystarczy zadzwonić pod całodobowy numer telefonu zawarty w polisie. Dyżurujący koordynator pomocy, niezależnie od miejsca, w którym aktualnie znajduje się posiadacz sprzętu, wskaże najbliższy punkt serwisowy bądź sklep grupy Komputronik.
Ubezpieczeniem skonstruowanym przez Mondial Assistance może zostać objęty każdy smartphone i notebook z wbudowanym modemem GSM, którego wartość przekracza 300 zł i który został kupiony w jednym ze sklepów sieci Komputronik.
07/09/2018
W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.
Więcej 27/11/2018
Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.
Więcej 28/11/2018
Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.
Więcej