28/09/2010
Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych, został uhonorowany Certyfikatem Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda została przyznana firmie już po raz drugi. Laureatami programu co roku są firmy wyróżniające się pod względem jakości obsługi klienta i skutecznej realizacji strategii zarządzania w tym obszarze.
Kontakt pracowników z klientem to pierwszy krok świadczenia usług pomocowych w Mondial Assistance. Ze względu na specyfikę większości zdarzeń losowych, klienci obsługiwani są często w nietypowych i stresujących sytuacjach. Z tego powodu pracownicy zajmujący się obsługą klientów to osoby nieprzypadkowe i wykazujące się szczególnymi kompetencjami.
– Przyznanie Mondial Assistance Certyfikatu cieszy podwójnie. Nagroda to po pierwsze zaszczyt oraz wyraźny sygnał, iż starania i wysiłki nasze oraz naszych pracowników nie idą na marne. Certyfikat to także wyraz docenienia kluczowego obszaru działalności firmy, a dla klientów gwarancja obsługi na najwyższym poziomie. Kluczem do sukcesu jest jednak świadomość, że Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to również odpowiedzialność dla firmy. Wyróżnienie zobowiązuje, aby wciąż podnosić standardy jakości. Zdobycie Certyfikatu po raz kolejny pokazuje, że jest to możliwe – mówi Tomasz Frączek, Prezes Zarządu Mondial Assistance.
Tegoroczna gala wręczenia Certyfikatów odbyła się 27 września 2010 roku w Hotelu Polonia Palace w Warszawie. Patronat honorowy nad programem sprawują Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Instytut Badania Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
10/12/2018
Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Więcej 04/12/2018
Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.
Więcej 11/10/2018
Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.
Więcej