wróć do listy aktualności

27/04/2010

Mondial Assistance ubezpieczycielem sprzętu IT w PrimaKomp

Sieć sklepów PrimaKomp oferuje swoim klientom ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. Za realizację kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej obowiązującej na teranie całej Unii Europejskiej odpowiada Mondial Assistance, lider rynku assistance.

Dla klientów PrimaKomp przygotowano dwie wersje świadczeń - przedłużoną gwarancję oraz pomoc w razie przypadkowego uszkodzenia. Pierwszy z wariantów zapewnia ubezpieczonemu pokrycie kosztów naprawy i wymiany sprzętu, które są konsekwencją awarii. Przedłużona gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od chwili wygaśnięcia ochrony producenta. Drugi wariant umożliwia naprawę i wymianę urządzenia w sytuacji uszkodzenia lub kradzieży. Obowiązuje nawet do 3 lat od momentu sprzedaży.

- Usługi takie jak ubezpieczenie sprzętu IT to przykład nowego trendu na rynku.  Zmieniające się tempo życia oraz wzrost świadomości konsumentów powodują, że oczekują oni fachowej pomocy nie tylko przy wyborze sprzętu, ale także w razie problemów z jego użytkowaniem. Usługi, które wdrożyliśmy w całej sieci PrimaKomp są odpowiedzią na te potrzeby  - mówi Michał Zadrożny, Business Development Manager z Mondial Assistance. - Zapewniamy wsparcie w razie awarii, kradzieży czy uszkodzenia sprzętu na terenie całej Unii Europejskiej, co ma istotne znaczenie dla osób często wyjeżdżających za granicę - dodaje Michał Zadrożny.

Przedłużoną gwarancją i ubezpieczeniem może zostać objęty sprzęt elektroniczny o wartości powyżej 300 zł zakupiony w salonach sieci PrimaKomp. Klienci mogą korzystać z różnych kanałów podpisywania umowy - w punkcie sprzedaży podczas zakupu sprzętu oraz za pośrednictwem strony internetowej www.primakomp.pl
Dzięki uproszczonej procedurze, w przypadku zgłaszania awarii wystarczy jeden telefon do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance. Czuwający całą dobę koordynatorzy wskażą dostępny punkt naprawczy lub zorganizują transport urządzenia, jeżeli jego waga przekracza 10 kg. W przypadku, gdy naprawa sprzętu jest niemożliwa z przyczyn technicznych lub gdy koszty naprawy przekraczają sumę ubezpieczenia, Centrum Operacyjne organizuje za pośrednictwem PrimaKomp wymianę urządzenia na nowe. 
O PrimaKomp

PrimaKomp jest firmą wyspecjalizowaną w sprzedaży komputerów przenośnych typu notebook oraz akcesoriów komputerowych (monitory, akcesoria sieciowe, urządzenia nawigacji GPS, aparaty cyfrowe, telewizory LCD, drukarki i wiele innych). Swoje odziały posiada w 11 miastach - w Krakowie, Warszawie, Częstochowie, Rzeszowie, Kielcach, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Poznaniu, Wrocławiu i Bielsku Białej.

wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/09/2018

Awarie Polaków podczas wakacji

W okresie wakacji, jak co roku, do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest to czas wytężonej pracy dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance.

Więcej

07/09/2018

Podsumowanie wakacji – wzrost korzystania z assistance medycznego za granicą

W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.

Więcej

04/12/2018

Akcje ratunkowe w górach za darmo tylko w Polsce

Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.

Więcej