Nagrodę przyznano za stosowanie najlepszych praktyk oraz działania zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. Gala wręczenia prestiżowego Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi” odbyła się 28 września w Warszawie.
Warunkiem jego przyznania było pozytywne przejście poszczególnych etapów konkursu w ramach badań: kwestionariuszowego Customer Care Index, satysfakcji klientów oraz Mystery Client, a także indywidualnego pogłębionego wywiadu z osobą odpowiedzialną za sprzedaż w firmie.
- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do Centrum Operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy. – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, który odbierał Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”.
„Firma Przyjazna Klientowi” to coroczna nagroda przyznawana za wysokiej jakości obsługę klientów i skuteczną realizację strategii zarządzania relacjami z nimi.
wróć do listy aktualności
05/09/2018
W okresie wakacji, jak co roku, do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance z prośbą o pomoc zgłasza się kilkadziesiąt tysięcy osób. Jest to czas wytężonej pracy dla osób pracujących w firmach specjalizujących się w usługach assistance.
Więcej
04/12/2018
Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.
Więcej
28/11/2018
Samochód jest niewątpliwie jednym z ulubionych środków transportu Polaków. Dane zbierane przez Mondial Assistance pokazują, że ilość wezwań assistance samochodowego pod koniec roku wzrasta. Dla kierowców to trudny czas, a dla branży assistance wiąże się on ze stanem wzmożonej gotowości do udzielania pomocy.
Więcej