Nagrodę przyznano za stosowanie najlepszych praktyk oraz działania zorientowane na stałe podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. Gala wręczenia prestiżowego Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi” odbyła się 28 września w Warszawie.
Warunkiem jego przyznania było pozytywne przejście poszczególnych etapów konkursu w ramach badań: kwestionariuszowego Customer Care Index, satysfakcji klientów oraz Mystery Client, a także indywidualnego pogłębionego wywiadu z osobą odpowiedzialną za sprzedaż w firmie.
- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do Centrum Operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy. – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance, który odbierał Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”.
„Firma Przyjazna Klientowi” to coroczna nagroda przyznawana za wysokiej jakości obsługę klientów i skuteczną realizację strategii zarządzania relacjami z nimi.
20/12/2018
Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.
Więcej 07/09/2018
W trakcie tegorocznego sezonu urlopowego, wyjazd za granicę zadeklarowało 7,4 mln osób. Z analizy danych zebranych przez Mondial Assistance wynika, że korzystanie z assistance medycznego wzrosło o 23 p.
Więcej 04/12/2018
Przed nami długo oczekiwany sezon zimowych podróży. Planując wyjazd w góry na narty, snowboard lub piesze wycieczki należy pamiętać, że wykupienie ubezpieczenia dopasowanego do uprawianej przez nas aktywności jest niezbędne. Zagwarantuje nam pokrycie kosztów ewentualnego leczenia, koszt helikoptera ratunkowego i ambulansu, którym wrócimy do kraju.
Więcej