Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Jakość

Zaufanie naszych klientów zbudowaliśmy na jakości

Zaufanie to najważniejsza z naszych wartości. Nasi klienci korporacyjni oraz indywidualni ufają nam, bo wiedzą, że świadczone przez nas usługi są najwyższej jakości.

Nasza międzynarodowa tożsamość nie sprowadza się jedynie do obecności na wielu światowych rynkach. Dzięki doświadczeniom Mondial Assistance Group dostarczamy najwyższej jakości usługi na lokalnym rynku. Nasi partnerzy biznesowi wiedzą, że to najwyższe standardy obsługi klienta są naszym najsilniejszym atutem. Dzięki ponad 200 osobowemu zespołowi specjalistów i wyselekcjonowanej sieci usługodawców możemy podejmować się pracy nawet dla najbardziej wymagających klientów.

Specjalistyczny sprzęt to podstawa usług assistance.

Najważniejsi są ludzie

 

Budowanie zaufania klientów w dużej mierze opiera się na kapitale, jakim są nasi pracownicy. Jakość usług ma swoje źródło w jakości postaw ludzkich. Świadomość oczekiwań klientów i kolegów wewnątrz firmy, zaangażowanie i życzliwość stwarzają dobrą atmosferę współpracy. Mając do dyspozycji najnowocześniejsze narzędzia informatyczne i telekomunikacyjne, nasz zespół jest w stanie opanować najtrudniejsze i najbardziej nieoczekiwane sytuacje, jakie mogą spotkać naszych klientów. 

Wiedza płynąca od klientów i usługodawców zapewnia ciągły rozwój

Proces świadczenia usług przebiega z udziałem naszych klientów i współpracowników zewnętrznych. Jesteśmy świadomi ogromnej wartości, jaką ma informacja o preferencjach i opiniach ludzi, do których kierujemy nasze usługi. Każdy nowy klient, powierza nam inne zadanie do wykonania. Naszym obowiązkiem jest sprostać nawet tym najtrudniejszym. Cennych spostrzeżeń i pomysłów dostarczają również usługodawcy, którym Mondial Assistance na co dzień powierza wykonywanie zadań w ramach obsługi klienta. Z naszej strony mogą oni liczyć na kompletną informację o wymaganiach i standardach Mondial Assistance. Praca nad dostosowaniem usług do ciągle zmieniających się potrzeb klientów jest wspólnym wyzwaniem. W ten sposób stwarzamy sobie nawzajem najkorzystniejsze warunki rozwoju. Dlatego nasi partnerzy zostają z nami na długo, a nasi wspólni klienci są po prostu w dobrych rękach.

Jakość pod stałą kontrolą

Pracujemy w oparciu o międzynarodowe standardy wzbogacone o nasze doświadczenia z polskiego rynku. Monitorujemy każdy element procesu obsługi klienta. Począwszy od kontroli jakości rozmów naszych koordynatorów assistance, przez proces badania satysfakcji klientów, którzy skorzystali z naszych usług, skończywszy na przejrzystym procesie obsługi reklamacji. Zapewniamy nagrywanie rozmów i udostępnienie ich na żądanie klienta.

Jakość kontrolujemy nie tylko wewnętrznie, ale również poprzez zewnętrzne instytucje badające standardy zarządzania relacjami z klientem.

Godło Firma Przyjazna Klientowi - Mondial Assistance

Firma Przyjazna Klientowi

Dbałość o najwyższą jakość obługi klienta potwierdza fakt, że Mondial Assistance jest jak do tej pory jedyną firmą z branży assistance już trzykrotnie nagrodzoną godłem Firma Przyjazna Klientowi. 

- Jakość naszej obsługi codziennie weryfikują klienci dzwoniący do centrum operacyjnego z prośbą o pomoc w trudnej sytuacji. Troska o zdrowie i życie ludzkie towarzyszy nam każdego dnia. Dlatego fakt, że zostaliśmy docenieni przez naszych klientów i niezależną instytucję jest dla nas ogromnym zaszczytem i powodem do dumy – powiedział Tomasz Frączek, prezes Mondial Assistance.