wróć do listy aktualności

19/01/2017

Pomoc w domu – nowoczesne rozwiązanie

Z regularnie zbieranych prze Mondial Assistance danych wynika, że wizyta fachowca i pomoc w domu klienta to coraz bardziej doceniana usługa. Przy awarii sprzętu RTV, AGD, usterce instalacji elektrycznej lub w przypadku problemów z zaciętym zamkiem w mieszkaniu lub aucie szybka interwencja to jeden telefon do Centrum Alarmowego. 
 
- Z roku na rok wzrasta liczba osób korzystających z usług pomocowych. Coraz chętniej również młodzi ludzie sięgają po pomoc fachowców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie posiadają usług assistance dołączonych m.in. do polis bankowych i ubezpieczeniowych stworzyliśmy stronę www.pomoc-fachowcow.pl, gdzie kupuje się pojedynczą usługę hydraulika czy elektryka. W fazie pilotażowej narzędzie swoim zasięgiem objęło Warszawę i okolice. W 2017 roku planujemy dotrzeć również do kolejnych miast wojewódzkich. Obecnie posiadamy sieć specjalistów: hydraulików, elektryków, ślusarzy oraz serwisów AGD i RTV. Pracują dla nas sprawdzeni i rzetelni fachowcy, którzy bezpiecznie i sprawnie naprawią każdą usterkę. - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 
 
Napięty grafik to nie problem 
Brak wolnego czasu spowodował, że w sposób optymalny wykorzystujemy każdą wolną minutę. W przypadku awarii domowej korzystanie z usług profesjonalistów staje się standardowym zachowaniem.  
 
- Tempo naszego życia jest bardzo intensywne. W przypadku nagłych, kryzysowych sytuacjach, które zaburzają codzienne plany wolimy zwrócić się do fachowca niż angażować siebie lub bliskich. Dzięki temu otrzymujemy pomoc sprawnie i zaoszczędzamy czas. Za pośrednictwem stworzonego przez nas portalu umożliwiamy skorzystanie z usług najlepszych specjalistów bez konieczności kupowania polisy. – mówi Piotr Ruszowski. 
 
Najczęściej w poniedziałek 
Za pośrednictwem portalu można korzystać z usług fachowców 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.  Z analizy dotychczasowych zgłoszeń wynika, że pomocy najczęściej potrzebujemy w poniedziałek (21%), czwartek (20%) oraz w wtorek (15%), w weekend Centrum Alarmowe odbiera 23% zgłoszeń. 
 
- Naszą sieć fachowców budujemy od lat. Trafiają do nas specjaliści z polecenia, wyróżniający się profesjonalizmem, a my na bieżąco kontrolujemy ich pracę. Badamy opinie klientów, stosujemy badanie mystery shopping. Mamy pewność, że współpracujemy z najlepszymi fachowcami, którzy każde zlecenie traktują indywidualni. – dodaje Piotr Ruszowski. 
 
Najczęściej klienci potrzebują pomocy przy awarii RTV/AGD (28%), zalaniu (12%) oraz przepięciu (12%). 
wróć do listy aktualności

Czytaj także

11/10/2018

Mondial Assistance wspiera na drodze kierowców korzystających z aplikacji Waze

Waze to jedna z największych społecznościowych aplikacji nawigacyjnych, której użytkownicy w czasie rzeczywistym informowani są o tym co dzieje się na drodze - o stłuczkach, wypadkach, korkach. Korzysta z niej ponad 22 miliony osób, w 20 krajach Europejskich.

Więcej

20/12/2018

Rozwiązania telemedyczne dostępne 24 godziny na dobę

Rozwój nowych technologii następuje bardzo szybko. Dostarczają one nowoczesne, korzystne rozwiązania, które oferują istotną poprawę jakości życia. Wszystko, co jest w stanie pomóc nam udoskonalić i monitorować stan zdrowia, jest ważnym krokiem w kierunku dłuższego i efektywniejszego życia i lepszych pakietów assistance.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej