Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Pomoc w domu – nowoczesne rozwiązanie

Z regularnie zbieranych prze Mondial Assistance danych wynika, że wizyta fachowca i pomoc w domu klienta to coraz bardziej doceniana usługa. Przy awarii sprzętu RTV, AGD, usterce instalacji elektrycznej lub w przypadku problemów z zaciętym zamkiem w mieszkaniu lub aucie szybka interwencja to jeden telefon do Centrum Alarmowego. 

- Z roku na rok wzrasta liczba osób korzystających z usług pomocowych. Coraz chętniej również młodzi ludzie sięgają po pomoc fachowców. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie posiadają usług assistance dołączonych m.in. do polis bankowych i ubezpieczeniowych stworzyliśmy stronę www.pomoc-fachowcow.pl, gdzie kupuje się pojedynczą usługę hydraulika czy elektryka. W fazie pilotażowej narzędzie swoim zasięgiem objęło Warszawę i okolice. W 2017 roku planujemy dotrzeć również do kolejnych miast wojewódzkich. Obecnie posiadamy sieć specjalistów: hydraulików, elektryków, ślusarzy oraz serwisów AGD i RTV. Pracują dla nas sprawdzeni i rzetelni fachowcy, którzy bezpiecznie i sprawnie naprawią każdą usterkę. - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. 

Napięty grafik to nie problem 
Brak wolnego czasu spowodował, że w sposób optymalny wykorzystujemy każdą wolną minutę. W przypadku awarii domowej korzystanie z usług profesjonalistów staje się standardowym zachowaniem.  

- Tempo naszego życia jest bardzo intensywne. W przypadku nagłych, kryzysowych sytuacjach, które zaburzają codzienne plany wolimy zwrócić się do fachowca niż angażować siebie lub bliskich. Dzięki temu otrzymujemy pomoc sprawnie i zaoszczędzamy czas. Za pośrednictwem stworzonego przez nas portalu umożliwiamy skorzystanie z usług najlepszych specjalistów bez konieczności kupowania polisy. – mówi Piotr Ruszowski. 

Najczęściej w poniedziałek 
Za pośrednictwem portalu można korzystać z usług fachowców 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku.  Z analizy dotychczasowych zgłoszeń wynika, że pomocy najczęściej potrzebujemy w poniedziałek (21%), czwartek (20%) oraz w wtorek (15%), w weekend Centrum Alarmowe odbiera 23% zgłoszeń. 

- Naszą sieć fachowców budujemy od lat. Trafiają do nas specjaliści z polecenia, wyróżniający się profesjonalizmem, a my na bieżąco kontrolujemy ich pracę. Badamy opinie klientów, stosujemy badanie mystery shopping. Mamy pewność, że współpracujemy z najlepszymi fachowcami, którzy każde zlecenie traktują indywidualni. – dodaje Piotr Ruszowski. 

Najczęściej klienci potrzebują pomocy przy awarii RTV/AGD (28%), zalaniu (12%) oraz przepięciu (12%). 

 

Odśwież: 19/01/2017

 

Do góry