Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Jesteś tutaj: Strona główna > Centrum prasowe > Aktualności > Innowacyjne ubezpieczenia z innowacyjną kampanią reklamową

Innowacyjne ubezpieczenia z innowacyjną kampanią reklamową

Sklep internetowy z polisami turystycznymi to wspólne przedsięwzięcie Mondial Assistance i  wydawnictwa G+J (Gruner+Jahr), właściciela takich tytułów jak National Geographic, Traveler czy Focus.


Sklep jest już dostępny pod adresem www.ubezpieczenia.odyssei.com. Na stronie można kupić ubezpieczenia podróżne zapewniające pomoc medyczną zagranicą, a także assistance samochodowe gwarantujące wsparcie na drodze. Proces wyboru i zakupu produktu odbywa się w kilku prostych krokach polegających na wyborze podstawowych parametrów takich jak miejsce podróży, długość pobytu czy ilość osób. Klienci zainteresowani ubezpieczeniami szerszym zakresie, mogą uzupełnić polisę zaznaczając dodatkowe graficzne boksy zawierające np. ochronę dla uprawiających sporty ekstremalne czy ubezpieczenie na wypadek rezygnacji z wyjazdu.

- Uruchomiony przez nas market to przykład nowego myślenia o sprzedaży i zakupie ubezpieczeń. Udało nam się znacząco uprościć cały proces, który opiera się na obrazkach i boksach z dodatkowymi opcjami. Polisę można kupić w kilka minut, nie ruszając się od komputera. Koszt podstawowego ubezpieczenia podróżnego zaczyna się już od 4,90 zł za dzień pobytu  - mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.

- Wierzymy, że wspólnie wypracowana oferta podana w nowoczesny i niekonwencjonalny sposób, sprosta oczekiwaniom czytelników naszych magazynów, a w szczególności wysublimowanej grupy użytkowników serwisu odyssei.com. W tym celu zaplanowaliśmy intensywną komunikację skierowaną właśnie do osób aktywnych, ciekawych świata i jego atrakcji, tj. czytelników magazynów podróżniczych z naszego portfolio -  mówi Magdalena Malicka, prezes zarządu G+J Polska.

Uruchomienie sklepu jest wspierane innowacyjną kampanią reklamową wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość - augmented reality. Aby zobaczyć, co kryje się pod z pozoru zwykłą reklamą prasową, promującą nowy ubezpieczeniowy market, należy ściągnąć aplikację „Ubezpieczeni” dostępną na systemy operacyjne iOS oraz Android, a następnie skierować ją na reklamę – można wtedy zobaczyć losy bohatera komiksu, a następnie obejrzeć film pokazujący, iż niezwykłe historie zdarzają się zwykłym ludziom. Kampania będzie realizowana w tytułach i stronach internetowych należących do wydawnictwa G+J.


Ubezpieczenia dostępne na stronie www.ubezpieczenia.odyssei.com są oferowane pod marką Allianz Global Assistance.

-Wprowadzenie nowej marki do komunikacji z klientem indywidualnym jest efektem realizacji globalnej strategii naszej firmy. W pewnym sensie mówimy tu o nowej linii produktowej na rynku B2C, której właścicielem jest Mondial Assistance. Marką korporacyjną, wykorzystywaną w kontaktach z klientami biznesowymi pozostaje Mondial Assistance – tłumaczy Tomasz Brożyna, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy.

Grupa Mondial Assistance powstała w 1950 roku w Szwajcarii, początkowo jako Elvia Travel Insurance. Obecnie Mondial Assistance jest międzynarodowym liderem rynku assistance, ubezpieczeń turystycznych i osobistej opieki. Z usług Grupy, świadczonych na wszystkich kontynentach, korzysta 250 milionów ludzi, tj. 4% światowej populacji.

Gruner+Jahr jest największym wydawcą magazynów w Europie. Wydaje ponad 500 publikacji drukowanych i online w ponad 30 krajach. W Polsce rocznie sprzedaje ponad 15 milionów egzemplarzy czasopism, które czyta 9 milionów Polaków. Z serwisów i wortali internetowych wydawnictwa korzysta co miesiąc ponad 2,5 miliona realnych użytkowników.

 

Odśwież: 26/09/2013

 

Do góry