wróć do listy aktualności

05/10/2012

Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Mondial Assistance obejmuje ochroną ubezpieczeniową opony Goodyear. Umowa dotyczy modeli Goodyear UltraGrip 8 lub UltraGrip 8 Performance zakupionych w punktach serwisowych sieci Premio po 1 października br. Ochrona do końca 2013 r. przysługuje osobom posiadającym wydawany przy zakupie numerowany certyfikat ubezpieczenia. 
 
Jeśli wymiana koła i naprawa na miejscu nie jest możliwa, ochrona ubezpieczeniowa zapewnia holowanie do najbliższego z ponad 110 serwisów Premio na terenie całej Polski. W przypadku powstania uszkodzeń wykluczających naprawę opony ubezpieczony może liczyć na dostarczenie i założenie takiego samego modelu opony w ciągu maksymalnie 48 godzin. 
 
Oferta ubezpieczenia opon Goodyear w punktach Premio to odpowiedź na potrzeby kierowców - klientów naszych serwisów. Proponujemy takie rozwiązanie, żeby właściciele wysokiej jakości opon Goodyear mogli poruszać się po polskich drogach w komfortowych warunkach, nawet jeśli dojdzie do nietypowego zdarzenia” - mówi Marta Sobieska, Retail Marketing Manager w Goodyear Dunlop Tires Polska. 
 
Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje m.in. zdarzenia wywołane czynnikiem zewnętrznym, uniemożliwiającym dalszą eksploatację opony. Może to być wypadek drogowy lub kolizja z innym pojazdem, przeszkodą czy zwierzęciem albo też nieumyślne uszkodzenie przez osoby trzecie, a także - co ważne przy stanie polskich dróg - wpadnięcie w dziurę, które spowoduje uszkodzenie opony. 
 
Dzień dobry, tu Premio assistance - w czym możemy pomóc?”- takie powitanie i ofertę pomocy usłyszą w słuchawce właściciele opon Goodyear, zakupiony w serwisie Premio w razie niespodziewanych kłopotów. Cieszymy się ze współpracy z tak renomowaną marką i możliwości niesienia pomocy jej użytkownikom - mówi Piotr Hołoweńko, Kierownik rozwoju rynku z Mondial Assistance. 
 
Organizacja pomocy leży po stronie centrum operacyjnego Mondial Assistance, które pokrywa koszt usługi wraz z dojazdem pomocy na miejsce zdarzenia. 
 
Wezwanie assistance odbywa się telefonicznie. W razie kłopotów ubezpieczony podaje swoje dane, nr gwarancji opony oraz lokalizację i typ uszkodzenia. 
 
Premio to obecnie sieć ponad 110 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. 
wróć do listy aktualności

Czytaj także

05/11/2018

W dniu Wszystkich Świętych o 43 proc. wzrosła ilość wezwań assistance samochodowego

Niezmiennie od wielu lat do Centrum Operacyjnego Mondial Assistance w dniu Wszystkich Świętych, z prośbą o pomoc, zgłasza się wiele osób. Podczas tegorocznych dojazdów na cmentarz assistance samochodowe przydało się bardziej niż rok temu.

Więcej

27/11/2018

EKUZ to nie globalne ułatwienie

Koniec roku to czas, w którym Polacy bardzo chętnie planują dalekie wyjazdy. Ameryka, Azja oraz Australia stały się ulubionymi kierunkami. Planując podróż należy pamiętać, że EKUZ nie działa poza Unią Europejską, a podczas wyjazdu mogą się nam przydarzyć nieprzewidziane sytuacje, których koszt w tych krajach może być ogromny.

Więcej

10/12/2018

Jazda pod nadzorem - OC dla narciarzy

Ubezpieczenie narciarskie daje nam to, czego nie daje standardowa polisa turystyczna. To dodatkowy wydatek rzędu od kilku do kilkunastu złotych za dzień, ale w porównaniu z ewentualnymi kosztami wyjazdu w przypadku wypadku kwoty te wydają się niskie. Polisa daje nam m.in. organizację pomocy medycznej, pokrycie kosztów w razie wypadku na stoku, transport ze stoku. Pokrywa też koszt akcji ratowniczej. Zawiera ubezpieczenie bagażu oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Więcej