Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Jesteś tutaj: Strona główna > Centrum prasowe > Aktualności > Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Z assistance w serwisach Premio opony nie do zdarcia

Mondial Assistance obejmuje ochroną ubezpieczeniową opony Goodyear. Umowa dotyczy modeli Goodyear UltraGrip 8 lub UltraGrip 8 Performance zakupionych w punktach serwisowych sieci Premio po 1 października br. Ochrona do końca 2013 r. przysługuje osobom posiadającym wydawany przy zakupie numerowany certyfikat ubezpieczenia. 

Jeśli wymiana koła i naprawa na miejscu nie jest możliwa, ochrona ubezpieczeniowa zapewnia holowanie do najbliższego z ponad 110 serwisów Premio na terenie całej Polski. W przypadku powstania uszkodzeń wykluczających naprawę opony ubezpieczony może liczyć na dostarczenie i założenie takiego samego modelu opony w ciągu maksymalnie 48 godzin. 

Oferta ubezpieczenia opon Goodyear w punktach Premio to odpowiedź na potrzeby kierowców - klientów naszych serwisów. Proponujemy takie rozwiązanie, żeby właściciele wysokiej jakości opon Goodyear mogli poruszać się po polskich drogach w komfortowych warunkach, nawet jeśli dojdzie do nietypowego zdarzenia” - mówi Marta Sobieska, Retail Marketing Manager w Goodyear Dunlop Tires Polska. 

Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje m.in. zdarzenia wywołane czynnikiem zewnętrznym, uniemożliwiającym dalszą eksploatację opony. Może to być wypadek drogowy lub kolizja z innym pojazdem, przeszkodą czy zwierzęciem albo też nieumyślne uszkodzenie przez osoby trzecie, a także - co ważne przy stanie polskich dróg - wpadnięcie w dziurę, które spowoduje uszkodzenie opony. 

Dzień dobry, tu Premio assistance - w czym możemy pomóc?”- takie powitanie i ofertę pomocy usłyszą w słuchawce właściciele opon Goodyear, zakupiony w serwisie Premio w razie niespodziewanych kłopotów. Cieszymy się ze współpracy z tak renomowaną marką i możliwości niesienia pomocy jej użytkownikom - mówi Piotr Hołoweńko, Kierownik rozwoju rynku z Mondial Assistance. 

Organizacja pomocy leży po stronie centrum operacyjnego Mondial Assistance, które pokrywa koszt usługi wraz z dojazdem pomocy na miejsce zdarzenia. 

Wezwanie assistance odbywa się telefonicznie. W razie kłopotów ubezpieczony podaje swoje dane, nr gwarancji opony oraz lokalizację i typ uszkodzenia. 

Premio to obecnie sieć ponad 110 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. 

 

Odśwież: 05/10/2012

 

Do góry