Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Jesteś tutaj: Strona główna > Centrum prasowe > Aktualności > Przedłużone gwarancje i ubezpieczenia dla serwisu Agito.pl

Przedłużone gwarancje i ubezpieczenia dla serwisu Agito.pl

Klienci Agito.pl, jednego z największych sklepów internetowych w kraju, mogą dodatkowo ubezpieczyć kupowane produkty, dzięki umowie jaką firma podpisała z Mondial Assistance. Pakiet „Gwarant +” oferuje dwa rodzaje ochrony: przedłużenie gwarancji danego sprzętu lub ochronę od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży. Klienci serwisu dostają też dostęp do specjalnych ubezpieczeń telefonów komórkowych.

Jedna z możliwości w ramach „Gwaranta +” pozwala wydłużyć standardową gwarancję producenta danego urządzenia nawet na okres pięciu lat. W tym czasie ubezpieczenie pokrywa koszty naprawy sprzętu elektronicznego. W sytuacji, gdy koszt naprawy przekracza sumę ubezpieczenia lub jest niemożliwy z przyczyn technicznych, posiadacz ubezpieczenia za pośrednictwem Agito.pl otrzyma nowy sprzęt.

Klienci mogą wybrać opcję ochrony najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb. W skład pakietu może wchodzić zarówno przedłużona gwarancja oraz ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia i kradzieży, które obowiązuje równolegle do gwarancji producenckiej. Dzięki temu wariantowi pakietu „Gwarant +” sprzęt będzie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy, także gdy klient sam przypadkowo go uszkodzi, gdy wystąpi przepięcie prądu, lub gdy sprzęt zostanie skradziony.

Ponadto, specjalnym ubezpieczeniem mogą zostać objęte również telefony komórkowe kupione na Agito.pl. Klienci mogą ubezpieczyć się na wypadek nieuprawnionego użycia aparatu, kradzieży i rabunku oraz przypadkowego uszkodzenia.

Serwis Agito.pl jest partnerem, z którym chciałaby pracować każda firma oferująca ubezpieczenia sprzętu elektronicznego. Dlatego bardzo cieszy nas fakt, że klienci Agito.pl będą mieli dostęp do produktów cieszących się w naszym kraju coraz większą popularnością. Przedłużone gwarancje, ubezpieczenie przypadkowego uszkodzenia i ubezpieczenie telefonu dają możliwość użytkownikom skonfigurowanie komplementarnego produktu: sprzętu z ubezpieczeniem – mówi Anna Morawska, Business Development Manager w Mondial Assistance.

Serwis Agito.pl jest jednym z największych sklepów internetowych działającym na polskim rynku. Staramy się sprostać oczekiwaniom naszych klientów i elastycznie dopasowywać oferowane produkty i rozwiązania do ich potrzeb. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na poszerzenie naszej oferty i wprowadzenie nowych, innowacyjnych usług we współpracy z wiarygodnym, międzynarodowym partnerem – firmą Mondial Assistance – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu.

Pakiet „Gwarant +” można dokupić do produktu w sklepie Agito.pl, dodając go do koszyka zakupów, jak pozostałe produkty. Pakiety dodatkowej ochrony „Gwarant +‟ oferowane są do sprzętu elektronicznego, którego cena w sklepie przekracza 100 zł. Ceny ubezpieczenia są zależne od wartości kupowanego sprzętu, a także od rodzaju i okresu ochrony na jaką Klient się zdecyduje. Dokładną cenę pakietu można znaleźć przeglądając ofertę danego sprzętu. Ubezpieczenie to obejmuje obszar Unii Europejskiej.


 

Odśwież: 02/08/2011

 

Do góry