Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Jesteś tutaj: Strona główna > Centrum prasowe > Aktualności > Mondial Assistance wspiera kampanię „Płytka wyobraźnia to kalectwo”

Mondial Assistance wspiera kampanię „Płytka wyobraźnia to kalectwo”

Mondial Assistance został partnerem strategicznym akcji Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji promującej odpowiedzialne zachowania nad wodą.

Kampania „Płytka wyobraźnia to kalectwo” już po raz 14. startuje w okresie wakacyjnym. Jej celem jest ostrzeganie młodych ludzi przed niefortunnymi skokami do wody, które mogą zakończyć się tragedią. Tegoroczna akcja potrwa do 31 sierpnia. Obejmie: lekcje bezpieczeństwa w szkołach, konkurs na najciekawszy rysunek promujący akcję oraz kampanię reklamową w Internecie i przestrzeni miejskiej.

Partnerem strategicznym wszystkich działań został Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych. Jego wsparcie dla inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji jest elementem strategii CSR firmy, która opiera się na pomocy osobom niepełnosprawnym. W jej ramach Mondial Assistance m.in. promuje zatrudnianie podopiecznych Stowarzyszenia, udziela im bezpłatnej pomocy assistance oraz organizuje program wolontariatu pracowniczego. O wyborze osób niepełnosprawnych na beneficjentów zdecydowali pracownicy Mondial Assistance w anonimowym głosowaniu.

- Podstawą działalności naszej firmy jest pomoc. Udzielamy jej przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Dlatego CSR jest naturalnym elementem naszej działalności biznesowej. Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji wspieramy na wielu płaszczyznach. Jedną z nich jest kolejna odsłona kampanii „Płytka wyobraźnia…”. Z doświadczenia wiemy, że wypadkom podczas wakacji lepiej zapobiegać niż później usuwać ich tragiczne skutki, dlatego zaangażowaliśmy się w tę inicjatywę – wyjaśnia Urszula Jusis, odpowiedzialna w Mondial Assistance za działania CSR.

Kampania reklamowa prowadzona w ramach „Płytkiej wyobraźni…” obejmuje Internet, prasę drukowaną oraz przestrzeń miejską. W jej ramach pojawią się m.in. billboardy i citylighty w miastach wojewódzkich oraz przy trasach dojazdowych do miejscowości wypoczynkowych. Plakaty promujące kampanię pojawią się w setkach strzeżonych i niestrzeżonych kąpielisk w całym kraju.
Akcja została wsparta przez wiele instytucji i organizacji, m.in. Straż Miejską, Policję, Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, Polskie Koleje Państwowe oraz Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze. Współorganizatorem jest Rzecznik Praw Dziecka.

 

Odśwież: 16/06/2010

 

Do góry