Mondial Assistance

Szukaj

How can we help?*

How can we help?

Finanse z Mondial Assistance

Mondial Assistance, światowy lider w dziedzinie usług assistance, poszerza swoje portfolio o dwie instytucje finansowe. Do grona jego klientów dołączyli Noble Bank i Provident.

Klienci tych instytucji finansowych mogą już korzystać z usług assistance. W skład pakietu ubezpieczenia dodawanego do kart kredytowych Noble Bank – VISA Paltinium i VISA Infinite - wchodzą assistance w trakcie podróży za granicą, assistance techniczne w domu, ubezpieczenie assistance pomocy prawnej i infolinia prawna, infolinia medyczna oraz serwis informacyjny.

Zakres usług obejmuje: pomoc w trakcie podróży zagranicznej – pokrycie kosztów leczenia i szereg usług assistance, pomoc w organizacji i pokryciu kosztów specjalistycznych usług np. hydraulika, elektryka, stolarza, czy ślusarza, a także informacje prawne, telefoniczne konsultacje z dyżurnym lekarzem, m.in. informacje medyczne związane z przygotowaniem się do zabiegu, adresem najbliższego szpitala i apteki, skutkami ubocznymi działania leków, itd. Usługi dla Klientów Noble Bank oferowane są we współpracy z TU Europa SA.

Specjalny pakiet usług assistance medycznego został przygotowany dla osób zaciągających pożyczkę w Providencie. Obecnie pakiet jest oferowany pilotażowo w 6 miastach. Pakiet assistance jest usługą fakultatywną i jest uzupełnieniem ubezpieczenia na życie Amplico AIG Life S.A. Jest oferowany w dwóch wariantach: wariant „Zdrowie” gwarantuje pomoc w sytuacjach kryzysowych tylko osobie zaciągającej pożyczkę, a „Rodzina” obejmuje także współmałżonka.

Klienci firmy Provident w razie nagłego zachorowania na terenie Polski otrzymają fachową pomoc medyczną obejmującą organizację i pokrycie kosztów m.in.: dostarczenia leków, transportu medycznego do szpitala, organizację procesu rehabilitacyjnego, pomocy psychologa oraz wizyty pielęgniarki i lekarza.

Dodatkowo, jako pierwsi w Polsce otrzymali możliwość skorzystania z Infolinii „Twój Ogród”. Dzwoniąc pod jeden z dedykowanych im numerów telefonów uzyskają informacje na temat: zakładania ogrodu, pielęgnacji roślin, zastosowania nawozów, a także zakładania oczek wodnych, kalendarza prac ogrodowych, najczęstszych chorób roślin i zwalczania szkodników. Konsultanci Centrum Operacyjnego mogą ponadto dostarczyć im danych teleadresowych pracowni architektów zieleni i firm zajmujących się pielęgnacją ogrodów.

Poza Noble Bankiem i Providentem do grona klientów Mondial Assistance z sektora finansowego należą m.in.: Pekao SA, Deutsche Bank SA, Kredyt Bank, Bank BGŻ Commercial Union, TU Compensa, Gerling Polska TU na Życie SA, czy Żagiel SA.

 

Odśwież: 20/06/2008

 

Do góry